27 Temmuz 2012 Cuma

Ben Milletvekili Çocuğu Olsam...

Aslında istediğimden de değil..

Sadece son zamanlarda gerek medyadan duyduklarım gerekse etrafımda yaşadıklarım..

Olay milletvekilleriyle de alakalı değil sadece. Birilerinin oğlu yada kızı olmak aslında mesele...

Benimde annem yahut babam eğer okutulmuş olsalardı kendi anne-babaları tarafından belki de çok farklı olacaktı herşey. Belki de bende şimdi polisleri sıraya dizmiş, fırça atmış video ve resimlerim boy boy yayınlanacaktı her yerde. Belki de başkasını işinden edip başka yere sürecektim, onun de keyfini sürecektim kendimce.

Hani derler ya en iyi kazanç kendi emeğin, kendi kazandığın, kendi terin. Hadi oradan ! Ne diye kıçımın teri aksın ki hazırdan oluk oluk para akacakken ne terlemesi... Gider ramazan mamazan dinlemez çıtırlarla yerim birde o parayı ohh daha ne ? ( bir başka merhum siyasetçinin oğlu stayla ) Keyfimden kime ne ? Yazar burada parayı nasıl yediğine bakmıyor aman deyim, sadece onu yukarıya taşıyan düşünceye zıt hareketler yapması daha doğrusu halkı sömürdüğü din olgusuna ters düşüyor. Sana diyorum, sayın okuyan. Heyy sana, sana !

Neyse dinden imandan çıkmadan yazıma devam edeyim. Dedim ya kıçınızdan kan alırlar, yeri gelir üstünüzden çok geçerler, geçinirler.. Üstüne birde ne itliğiniz kalır ne de başka birşey... Bunca şeyin üzerine hala kendi kazancım diyebilir misiniz ? Bence küfretmekten fırsatınız bile olmaz, yorgun düşer unutursunuz.

Unutmadan,
Kimseye fazla değer verip, onun malıymış gibi davranmayın.Yazık ederler.Sonra şu şarkıyı dinler durursunuz.

( merhumu da buradan sevgi ve saygıyla analım... )



Esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder