15 Temmuz 2011 Cuma

Eğitim Şart ( Kafayı Kullanmak )


Bir işe başlayacağımız da , üniversite için yeni bir ile gittiğimizde ve pek çok yerde gitmeden bize söylenen şeydir. Akıllı olacaksın , kafayı kullanacaksın. Tabi birde şu durum var ki biz Türkler kafayı kullanırız ama genelde işin şeytanlığındayızdır. Tatilim esnasında Adapazarı'nda gezerken buna bir örnek gördüm ve paylaşmak istedim. Yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere bir ilköğretim okulunun bahçesi gokart olarak kullanılmakta. Şimdi iki yönü var olayın. Bir gokart işletmecisi tarafından bakacak olursak olaya , gerçekten de kafayı kullanmış bu adam diyebiliriz. Çünkü okul şehir meydanına 2-3 dakika yürüme mesafesinde yani merkezi bir yerde. Adam girişimci kafasını kullanmış ve pat izni almış ( müdürden mi bakanlıktan mı bilmiyorum artıkın o prosedür işlerini ) açmış güzelce de kazanıyordur muhtemelen. Lakin birde yazık olan taraf var ki , bir eğitim yuvasının bahçesinde bunların olmaması gerekiyor bence. Okulda kurslar açılabilirdi mesela bunun yerine. Dışardaki pistin içerideki eğitime zararı ne diye sormayın , onun sesi olsun görüntüsü olsun içerdeki öğrenciyi rahatsız eder aklını derse vermesini zorlaştırır.

Görüyoruz ki şeytan yine galip gelmiş anlaşılan hayatın bu alanında.Eğitim şart diyerek haykırırken bir yandan da Allah akıl fikir versin bunlara demekten de kendimi alamıyorum.

~ hmzsnmz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder