30 Temmuz 2011 Cumartesi

Peynir Dürüm !


Can sıkıntısından oturup Big Bang izliyordum da aklıma bir anda geldi tabi filme ne kadar kendimi veremediğimin göstergesi olsa gerek.

Akşam yemeğine pekte kalmamıştı ama ben filmi izlerken karnımda ziller çaldığını farkettim . Direk mutfağa uçtum ve hemen en basit atıştırmalık olan ekmek ve peyniri bir araya getirdim.
Yerken düşündüm de ;
Bu peyniri testilere doldurup sonra çıkınca da aynı şekli alsın diye dondurup testi şeklinde çıkarsak. Bir şiş geçirsek tam ortasından ve satışa çıkarsak adı da Peynir Dürüm olsa. Sonra bu dürüme özel cool boyutlarda yine cool bir şekilde hazırlanmış özel pidelerimiz olsa. Boyu bir karışı geçmeyecek kadar olsa yeterlidir. Zaten mühim olan tadına bakılması kimsenin bundan doymasını beklemiyorum. Hem farkedersiniz ki sosyetik şeyler minik ama pahalı olur.(bkz.Tatil yörelerinde karpuzun dilimi kaç TL yazmaya elim varmıyor.)

İşte o zaman sanıyorum ki o zaman gariban sofraların vazgeçilmezi olan bu güzelim lezzet cool restorantların vazgeçilmezi olabilir. Neyse fikrimi çalanın gözü çıksın ( çalmayı düşünenin aklından şüphe ederim de neyse ) der filmime devam ederim.

* Blogu böyle kullanmakta varmış , yakında 100 numarada aklıma gelen parlak ve kokulu fikirlerimi de paylaşacağım ,

Saygılarımla


~ hmzsnmz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder